Nieuws

Cheez'it

Geplaatst op 01-04-2003  -  Categorie: Innovaties  -  Auteur: Corstiaan Hooft

Cheez itVerpakkingsinnovatie voor kaas: gemetalliseerde folie voor een klein formaat flowpack.

Producent: Frico Cheese
Introductie: april 2003
Inhoud: 40 g kaas in verschillende smaken
VNV-er: Corstiaan Hooft

Achtergrond: Eetmomenten worden minder traditioneel, het aantal tussendoor eetmometen groeit en vormt een steeds belangrijker deel van het dagelijks consumptie-patroon. Tussendoor eetmomenten worden steeds functioneler (voedend, gezond & verantwoord), tussendoor eetmomenten worden steeds individueler (ieder zijn eigen smaak, ieder zijn eigen moment)

Design:
Materiaal: multilayer flow pack folie
Bedrukking:

Vernieuwing is de stuwende kracht!
De VNV is een platform voor experts met een brede focus op de verpakkingsketen.

De VNV zet zich in voor de professionalisering van het verpakkingsvak en wil het profiel ervan binnen het bedrijfsleven en het onderwijs versterken.

De VNV ondersteunt leden bij hun professionele ontwikkeling. De leden doen dit vooral met en voor elkaar. De vereniging faciliteert en stimuleert de organisatie van bijeenkomsten en activiteiten, gericht op netwerken, kennisuitwisseling of de ontwikkeling van vakgerelateerde vaardigheden.

Voor veel verpakkingskundigen speelt de VNV een rol in hun loopbaanontwikkeling. Door het netwerk, maar ook omdat bedrijven en intermediairs gebruik maken van het platform om gekwalificeerde mensen te vinden voor vacatures en projecten.