Het product is hoog in de markt gezet en heeft het een onderscheidend karakter gekregen. De productlijn heet Intelligent. Hieraan verbonden zit een filosofie die ook in de vormgeving tot uiting is gekomen. Dit uitgangspunt geeft de volgende vormgevingfactoren met zich mee: simpel, eenvoudig, bewust, intelligent en doordacht.'' De primaire verpakking is een standaard inkoop verpakking, dit vanwege de lage oplage. Bij de keuze hiervoor is onder andere gekeken naar de manier waarop het product opdroogt, de manier waarop het wordt gebruikt en onder welke klimatologische omstandigheden het wordt getransporteerd door de consument. Design, de huisstijl, marketingconcept en de grafiek is ontwikkeld door Vormdesign en toegepast op bestaande flesjes.
Producent: Yvonne Austen
Introductie: maart 2005
Inhoud: 30 ml voor het serum en 50 ml voor de dagcrème
VNV-er: Sabine van Hoogenhuizen
Achtergrond: Een schoonheidsspecialiste was van mening dat de bestaande crèmes's allemaal wel goed waren maar dat ze ze zelf beter kon maken. De naam: Yvonne Austin. Het plan: simpel. Zelf een crème samenstellen. Natuurlijk moet het kostbare goedje worden verpakt en op zo'n manier dat het ook nog iets uitstraalt.
Design: Vormdesign
Materiaal:
Bedrukking: Sticker : twee kleuren druk fles: zeefdruk