Nieuws

Salata Dressings

Geplaatst op 01-05-2003  -  Categorie: Innovaties  -  Auteur: Ren van der Zwan

Salata dressingsKnijpfles brengt sla precies op smaak. Sladressings in glazen flessen zijn vaak niet goed te doseren door de wijde flesopening. De consument giet of te veel of te weinig saus over de sla. Remia introduceert daarom zijn Salata slasaus en dressings in een knijpfles, zodat de dressings beter zijn te doseren en een overheersende of juist te weinig smaak wordt voorkomen. In verband met de viscositeit en de groente-stukjes in de Remia Salata Dressing Naturel, is aan de dop voor dit product een membraam toegevoegd. De slasaus en de dressings zijn verkrijgbaar voor 1,19 euro. Ter vervanging van: De glazen fles.

Producent: Remia CV
Introductie: mei 2003
Inhoud: De Salata-serie bestaat uit de slasaus naturel en de dressings in naturel, tuinkruiden, yoghurt en knoflook.
VNV-er: René van der Zwan

Achtergrond:

Design: Ontwikkeld door Remia in samenwerking met de leverancier en designbureau.
Materiaal: De verpakking bestaat uit een 400 ml PET-fles met PET/aluminium tamper-evident seal en een PP-dop. De fles wordt voorzien van een zes kleuren offsetbedrukt etiket.
Bedrukking:

 

Vernieuwing is de stuwende kracht!
De VNV is een platform voor experts met een brede focus op de verpakkingsketen.

De VNV zet zich in voor de professionalisering van het verpakkingsvak en wil het profiel ervan binnen het bedrijfsleven en het onderwijs versterken.

De VNV ondersteunt leden bij hun professionele ontwikkeling. De leden doen dit vooral met en voor elkaar. De vereniging faciliteert en stimuleert de organisatie van bijeenkomsten en activiteiten, gericht op netwerken, kennisuitwisseling of de ontwikkeling van vakgerelateerde vaardigheden.

Voor veel verpakkingskundigen speelt de VNV een rol in hun loopbaanontwikkeling. Door het netwerk, maar ook omdat bedrijven en intermediairs gebruik maken van het platform om gekwalificeerde mensen te vinden voor vacatures en projecten.